Zijn er internet radiostations zonder wauwelende dj's?

Arrow Classic Rock is het enige station dat ik ken waar je niet wordt lastiggevallen met lollige dj's en hun nog lolliger sidekicks, waar puur muziek gedraaid wordt.
Echter, ik ken het repertoire van Arrow nou onderhand wel zo'n beetje; ik denk dat Arrow niet meer dan 1500 nummers op de harde schijf heeft staan (met een voorkeur voor de Haagse Anouk en Golden Earring), en die ken ik nou wel na 10 jaar luisteren.
Er zijn honderden en honderden radiostations op de internets.
Weet iemand er een paar zonder dj-gewauwel??

Toegevoegd na 1 minuut:
Het repertoire is niet zo belangrijk, ik vind het leuk om af en toe te verwisselen.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
4K

Het beste antwoord

ja zo heeft radio 538 een nonstop zender maar ook veronica en radio 10 gold

Toegevoegd na 54 seconden:
Op de onderstaande site staan bijna alle nederlandse zenders

Toegevoegd na 4 minuten:
ook kun je kijken op deze site www.shoutcast.com daar vind je tal van radio zenders van over de helewereld en allerlei genres
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Welja, toevoegen wat ik net antwoordde :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
sorry had ik niet gezien +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mediamagazine, dat is een goeie tip!

Andere antwoorden (6)

Duizenden en nog eens duizenden.
Als je maar via het internet wilt luisteren.
Begin eens hier:
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Sorry had het niet gezien +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
nu niet meer boos
AWM
14 jaar geleden
Noooit boos!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
soms ververst mijn pagina niet goed
sky radio die doet het zonder dj .
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Maar wel met om het kwartier 5 minuten reclame.
arrow jazz, sky en classic fm, maar daar moet je van houden.
En inderdaad ik ben dat gewauwel ook zat.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik luister zelf naar di.fm. Elke electronische muziekstijl heeft daar een eigen zender.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Misschien is dit iets voor je;
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Deze link heb ik nog niet zien staan. Het is mijn portaal naar veel non-stop/ no nonsense online radiostations.

nederland.fm