Waar vind je goeie een goeie dwarsfluit in de omgeving Gent ?

Ik ben naar de k&m geweest maar daar hebben ze geen dwarsfluiten.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Daar voor moet je bij Animato zijn in de Hoogstraat in Gent:
Bij Animato Music vind je een ruim assortiment aan bladmuziek, muziekinstrumenten, accessoires en muzikale gadgets. Ook voor verhuur van instrumenten kan je bij ons terecht.

Via onze website kan je veilig en eenvoudig shoppen en bestellen. Je hoeft je niet te verplaatsen, de bestelling wordt bij je thuis geleverd.
Kom je graag eens langs in onze winkel in Gent? Je kan er door alle partituren snuisteren en instrumenten uitproberen. Je kan er ook je instrument laten herstellen en afregelen, en je krijgt er gratis advies van onze behulpzame medewerkers.

Toegevoegd na 5 uur:
Sorry,maar het adres is Hoogpoort 57(dus niet hoogstraat) dit is vlak bij het stadhuis van Gent.
fremar
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die muziek winkel lijkt me geweldig bedankt voor de tip
In Nederland koop je een goed muziekinstrument door naar een van de speciaalzaken toe te gaan. Die zit dus vaak niet in je eigen woonplaats. Een uitstekende zaak is de muziekcentrale Adams. Die zit ook in België, in Diest. Dat is niet heel erg ver van Gent vandaan. Daar heb je een grote keuze, wordt je daar goed bij geholpen, en ze repareren ook. Zie http://www.adams-music.com/pf/contact/detail/list.asp#.UfpRsKyyxPQ
Amadea
10 jaar geleden
fremar
10 jaar geleden
Gent en Diest is wel een heel eind van mekaar,blijkbaar ben je zo niet al te vertrouwt met Vlaanderen.
Amadea
10 jaar geleden
Als je dat vergelijkt met mijn reis die ik in Nederland van Zuid-Gelderland naar Noord-Holland moet maken om mijn instrumenten te laten reviseren dan is 115 kilometer heus niet zo ver weg. Wat ik duidelijk bedoel te maken is dat je beter een goed instrument kunt kopen buiten je eigen woonplaats, omdat je daar betere voorzieningen hebt. Bij dat Animato van jou heb je welgeteld de keuze uit EEN soort dwarsfluit. http://www.animatomusic.be/producten/blazers/instrumenten/dwarsfluiten
Ik bedoel maar....
fremar
10 jaar geleden
Ja,maar op aanvraag kan men er voor jou meerdere bestellen,of voor een beginner eventueel een dwarsfluit huren.