Hoe maak ik een lyrics versie van een liedje?

Ik wil een lyrics versie van een liedje maken en op youtube zetten. Hoe kan ik dit maken en welke sites heb ik nodig?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je het makkelijk wilt houden, zoek je op internet naar de songtekst van het liedje.
Via een programma als Windows Movie Maker kun je de tekst onder het liedje zetten met de functies. Het is wat werk, maar het eindresultaat mag er wezen. (Je kunt natuurlijk ook zelf het liedje luisteren en de songtekst opschrijven als je het niet op internet kan vinden)

Antwoorden (1)

Bijna alle windows computers hebben wel windows movie maker, zoek op google naar de lyrics van het lied, zet het lied in WMM en doe er een achtergrond achter of zoiets, en zet de lyrics op de goeie plek, maar pas op, wees er zeker van dat je niet strafbaar bent wegens copyright!