waar kan ik rietbinders voor mijn alt saxofoon appart kopen (zonder mondstuk)?

Ik vind online nergens een plaats waar ik mijn nu gebroken rietbinder van mijn berg larsen mondstuk appart kan bestellen zonder het mondstuk er bij te nemen. Alleen lijkt dat eerder een gekke kost aangezien mijn mondstuk nog perfect in orde is.

bvd

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Is dit wat?
http://www.musik-produktiv.nl/rietenbinders-voor-saxofoons/

Antwoorden (2)

Bij http://www.saxshop.nl/contents/nl/d25_rietbinder.html
Dat jouw merk saxofoon daar niet verkocht wordt maakt niet uit. Alle rietbinders zijn losser en strakker te maken, dus het past altijd. Je kunt het riet in principe zelfs ook met een lange stevige draad (dikke katoen) om het mondstuk heen draaiend vast zetten en knopen. Dan ben je helemaal goedkoop uit.

Toegevoegd na 8 minuten:
De plaats waar zij zitten is Deventer. Op Grote Kerkhof 30-32.
Amadea
10 jaar geleden
Op www.rieten.nl kan je bijna alles voor je saxofoon bestellen, ook rietbinders!