Hoe sluit ik de Kabel Jack Stereo van mijn mobiel op mijn radio aan ?

Nou k heb hem net gekocht er staat niet een beschrijving bij , maar misschen weten jullie hoe dit moet . want terugbrengen is te laat , en hij kostte te duur om hem in de kast terug te leggen .

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
2.1K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat gaat niet lukken met de afgebeelde kabel. Ik gok/hoop dat je een andere hebt gekocht namelijk minijack-minijack. Wat je afbeeldt is jack-jack. Dat soort kabels hoeft niet duur geld te kosten. https://www.google.nl/search?q=mini+jack+kabel&oq=minijack+ka&aqs=chrome.1.69i57j0l3.7587j0&sourceid=chrome&ie=UTF-8#q=mini+jack+kabel+stereo&safe=off&sa=X&tbs=vw:l,p_ord:p&tbm=shop&ei=q7HtUf71EoaF4ATMwIFw&ved=0CEAQuw0oAQ&bav=on.2,or.r_cp.r_qf.&bvm=bv.49478099%2Cd.bGE%2Cpv.xjs.s.en_US.c75bKy5EQ0A.O&fp=553990ccedb4602b&biw=1366&bih=667

Antwoorden (2)

Voor je autoradio moet je voorop een aux ingang hebben dan je radio op aux zetten en dan zou het moeten werken.
Voor je radio thuis is het de verkeerde kabel want dan moet je mini-jack naar cinch ( een rode en witte stekker ) hebben
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je op je radio een 'Aux' ingang (3.5mm jack) hebt, en op je mobiel een kleine koptelefoon uitgang (3.5mm jack) hebt, zal je een andere kabel nodig hebben,
een... 3.5mm jack om precies te zijn. (Ook wel mini-jack genoemd)
Als je wel een normale jack als ingang op je radio hebt, maar 3.5mm op je mobiel, kan je een verloopplug gebruiken. (Jack/mini-jack)
Mocht je nog een RCA-ingang(/Of tulp) op je radio hebben, dan kan je ook een 'RCA/mini-jack' kabel halen. :)