Welk soort oordoppen kun je het beste kopen voor een concert in de Amsterdam Arena?

10 maanden geleden
in: Muziek
1.3K
Antoni
10 maanden geleden
@Niesje1973, de kans is groot dat de oordopjes die in de Amsterdam Arena zelf te koop zijn de beste, de meest geschikte, zijn.

Antwoorden (1)

Het geluidsniveau van een concert in de Johan Cruijff Arena kan variëren, afhankelijk van de artiest en het type concert.
Het maximale ‘veilige’ geluidsniveau bij concerten blijkt alleen veilig te zijn met oordoppen.
Er zijn speciale oordoppen ontworpen voor muziekliefhebbers die de geluidskwaliteit behouden, maar het volume verminderen. Deze oordoppen hebben vaak een vlakke demping, wat betekent dat ze alle frequenties in dezelfde mate verminderen. Hierdoor blijft de muziek helder en klinkt het niet vervormd.
Goede muziekoordoppen zijn onder meer de Alpine PartyPlug (Pro), Thone M1 en EarPeace Music Festival.
SimonV
10 maanden geleden