Mag je meerdere video's samenvoegen tot 1 geheel en plaatsen op Youtube?

Op Youtube staan diverse muziekjaaroverzichten in de vorm van een videoclip, mag je bv het jaar 1995 en 2000 samenvoegen tot 1 geheel, nummers die je niet leuk vindt eruit knippen en dat uploaden bij YT?

Het TMF logo staat ook in beeld, is dat een probleem qua auteursrechten?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Niets mag worden gekopieerd zonder schriftelijke toestemming van de eigenaar.
alleen wie luistert daar nog na :-?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Youtube.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
??
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat op Youtube dergelijke video's verwijdert worden als de rechthebbende bezwaar maakt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar hoe kan het dan dat er wel veel video's op staan die ook samengevoegd zijn tot 1 geheel
Voor eigen gebruik mag je alles downloaden en samenvoegen, je mag het niet meer uploaden, bij Youtube moet je een schriftelijke verklaring van de rechthebbende hebben alvorens het geplaatst mag worden.