Wie weet waar ik de cd Parlor Fran Svin van fläskkvartetten kan kopen?

Heb al gegoogled maar dat leverde tot nu toe nog niks op.
Het gaat dus om de cd uit 1990 en niet deel 2 uit 2004 want die is nog wel gewoon te verkrijgen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
P.F.S. van WAT??? Hahaha, is dat fries voor pokeren :p
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey taat in het buitenland (dus niet Friesland hoewel dat ook voor velen een beetje buitenland is vanwege de taal:P) worden ook wel eens cd's gemaakt ;) En deze band komt uit Zweden in zingt in het Zweeds (logisch) maar ook wel in het Engels. En ze hebben ook een aantal instrumentale nummers gemaakt. Ik ken ze dan weer omdat ze af en toe achtergrondmuziek hebben gemaakt bij de Wallander series.
En pokeren in het Fries is bij mijn weten gewoon pokeren en niets anders.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat voor genre muziek maken ze? Is dat een beetje te vergelijken met korpilani uit (ik dacht) Finland?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb geen idee, die naam zegt me zo niks. Ga ik opzoeken wat voor muziek ze maken als ik thuis ben. Op de Engelstalige wikipedia pagina staat vermeld over Fläskkvartetten "The musical style ranges from classical string music, to experimental rock" Dus ze houden het niet bij 1 genre.
Ik versta er natuurlijk geen sikkepit van maar daarvoor is o.a het internet uitgevonden. Daar staat zoveel op en is het vast wel te vinden als ik wil weten waar ze over zingen.

Het beste antwoord

Ik heb een tweedehands exemplaar bij Amazon UK gevonden:

http://www.amazon.co.uk/Parlor-Fran-Svin-1-Flaskkvartetten/dp/B000E6ESYY/ref=sr_1_fkmr0_2?ie=UTF8&qid=1331886904&sr=8-2-fkmr0

Toegevoegd na 4 minuten:
En nieuw:

http://www.platomania.eu/album/1515546/parlor-fran-svin/flaskkvartetten
rose
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor het zoeken, ik ga die van de plato proberen !
Had ik zelf nog niet eens aan gedacht terwijl dat een winkel is die het 9 van de 10 keer wel heeft. Super!
rose
12 jaar geleden
Je hebt mij in ieder geval ook nieuwsgierig gemaakt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb 'm besteld bij de Plato bij mij in de buurt en dus binnenkort in m'n cd speler :D