Welk nummer komt er achter she's always a woman to me? in deze link http://www.youtube.com/watch?v=D4nQB3V10i8

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Amadea
10 jaar geleden
Volgens mij is dat geen nummer, maar speelt hij gewoon even een blues riedeltje.

Antwoorden (2)

Dat is als ik het goed heb Billy Joel - Root Beer Rag
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit fragment komt uit een concert in Bremen, in 1978.
Het stukje wat hij na het nummer speelt, is een kleine improvisatie.
Het eerstvolgende nummer wat hij daarna speelt is ‘only the good die young‘.
Als je het hele stukje wil horen wat hij speelt, kan je op youtube het filmpje ‘billy joel - musikladen - march 15, 1978‘ opzoeken. rond minuut 33 is het einde van ‘always a woman‘.

succes!