Wil graag naar een concert van John Mayer en/of Bruno mars, maar kaarten zijn uitverkocht, waar zijn er nog kaarten te krijgen?

Maakt niet uit of het in Nederland of België is.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tip: pas op met diensten die veel kaarten inkopen en daarna verkopen voor woekerprijzen. Ook zijn er diensten die niet bestaande kaarten verkopen

Antwoorden (3)

Houd acties van radiozenders in de gaten zoals van QMusic. Zij geven vaak kaarten weg! Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
live nation en ticketmaster 'liken' op facebook! die melden af en toe dat er toch nog wat kaarten zijn vrij gekomen en dat zijn de officiële verkooppunten! :-)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of de eventpagina van de concerten in de gaten houden op Facebook. Veel kaartverkoop gaat via die kanalen 2 weken voor een concert doordat mensen wegvallen.