Hoe heet het nummer van Queen met een lang instrumentaal einde?

Aan het einde van het nummer hoor je instrumentale muziek (soort van orgel). En de laatste tonen van het nummer worden bespeeld door een piano (de hoogste tonen)

Toegevoegd na 11 minuten:
Het lied Bohemian Rhapsody is het niet

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Amadea
8 jaar geleden
Waar gaat het lied over, weet je een zin uit de tekst?

Antwoorden (2)

Het enige Queen nummer dat voldoet aan jouw signalement is Las palabras de amor.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Sorry, het is helaas niet het nummer dat ik zoek. Maar bedankt voor uw reactie.
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je kunt er zelf naar zoeken door 1 zin uit het nummer, het maakt niet uit welke, in te toetsen in google.
Misschien Teo Torriatte (let us cling together) ?