Waar kan ik de instrumentale versie vinden van het liedje "Anne" van Clouseau?

Dus het volledige lied, maar dan zonder de tekst te horen.
Een url-link zou handig zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
4.4K

Antwoorden (2)

Een orkestband ervan kan je alleen (flink) betaald verkrijgen. Als het om meezingen gaat kan je er ook een eenvoudig midi-file voor gebruiken. Daar kan je op deze pagina een van downloaden: http://www.elburgh.be/NedDownloads.htm
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Of karaoke:
https://www.youtube.com/watch?v=TOgbH3b4sy0
Amadea
10 jaar geleden
Daar staat wel de refreinzang bij, dus is niet geheel instrumentaal.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee. Maar ja, om in je eentje ook de refreinzang te doen... :p
"Als het om meezingen gaat"
probeer eens een karaoke dvd te vinden met dat liedje, dan kan je hem rippen als audio en je heb een orkestband, let wel op dat er geen (achtergrond) zang bij zit