Wat voor liedje begint met een groot septiem?

Ik moet voor theorie-examen een liedje weten wat met een groot septiem begint

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
2.7K

Antwoorden (1)

Don't know why van Norah Jones begint met een grote septiem ("I waited 'till I saw the sun", het verschil tussen de eerste twee noten van de gezongen tekst (I en wait) is een grote septiem).
Sorry, ik dacht toestraks aan het verkeerde stukje van het lied, het is lang geleden dat ik de intervallen geleerd heb.

Toegevoegd na 2 minuten:
De bron die ik noemde is de youtube-video van het nummer, dan kan je 'm beluisteren, het zit op ongeveer 10 seconden vanaf het begin.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Wow, goed antwoord!