Foreign Affair (ook met Maggie Reilly)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Mike Oldfield heeft heel veel met Maggie Reilly gezongen. Toen ze er (bij Oldfield) mee ophield, is ze min of meer vervangen door Pepsi DeMacque.

Andere antwoorden (7)

Moonlight Shadow
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Is dit het enige nummer dat je je kan herinneren omdat het een grote hit was, of vind je die echt het best van aaallll die nummers die hij heeft gemaakt... Mijn persoonlijke favouriet is Taurus II, buy the way!
To France!
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
De Bassie en Adriaan tune natuurlijk ;)

Elke keer als het spannend wordt, dan komt Mike Oldfield op de achtergrond...
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tubelar Bells (Theme from The Exorcist)
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Als je "beste " definieert als het nummer dat het hoogst is geeindigd in de Top 40 dan is het Moonlight Shadow (2e plaats bereikt).
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Tubular Bells II.
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
hergest ridge
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
15 jaar geleden
Ha, van het oudere werk. Uit die tijd vind ik vooral QE2 heel mooi, maar Hergest Ridge is inderdaad ook heel speciaal. http://www.youtube.com/watch?v=3bzLMzQJBSg