Van welke groep is dit feestnummer?

Slecht voorbeeld, maar ik ben op zoek naar het feestnummer dat op 0:49 te horen is in de volgende video.

Ik heb het lied proberen op te zoeken maar met la la la la la la kom je niet zo ver. Misschien dat een van U het weet, zou ons erg helpen :)

Ik heb van een andere goeievrager al vernomen dat het stukje uit Stars And Stripes Forever komt, een Amerikaanse mars. Echter zijn wij dus op zoek naar de (feest/carnavals)versie die op de video te horen is.

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Het is van one two trio en het heet gewoon de la la la song (al zullen ook andere groepen dit feestnummer hebben gedaan, daar is het makkelijk genoeg voor dus ik kan niet vinden wie het als eerste heeft uitgevoerd).