Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe krijg ik veel boekingen als dj?

Ik ben een beginnend DJ en ik zit nog niet heel dik in boekingen, hebben jullie een idee hoe ik minimaal 1 boeking in de week krijg?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.2K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Stuur mixes rond, doe livesetjes vanuit huis en stream die op het internet. Loop eens een random cafe binnen en vraag of je daar eens wat mag draaien. Zat manieren om aan wat contact te komen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heeeeel gemakkelijk !!! Ga naar www.skyfly.nl en solliciteer, ik ben zelf ook dj en mog een x heloen xd je krikgt daar alle benodigde apparatuur,
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Op dit moment zijn er veel bekende nederlandse dj dus dat betekent concurrentie wat je punten zijn is:
- uniek zijn anders zijn dan standaard djs
- zelfverzekerd zijn laat je niet gek maken door negatieve berichten volg je gevoel en volg je hart in je muziek.muziek draait om gevoel wat voel je?
dit zijn de dingen die jijzelf moet ontdekken wat je wel en niet kan en zelf nadenken waarom jezelf uniek vind. jezelf verbeteren wat je niet kan.
om bekend te worden moet je altijd gemotiveerd zijn om een dj te worden van waarde. het moet je passie zijn je lust je gevoel erbij kwijt kunnen en vooral mensen blij maken over wat jij aan het doen bent. begin net als andere dj s aan remixen gewoon lekker doen wat goed voelt en bevestigingen vragen aan het publiek zodra je positieve reacties krijg bouw je langzaam op tot je eigen beats produceren. altijd handig is een eigen website maken over je bio,agenda,social media,boekingen. belangenrijk in de dj wereld is ook je netwerk praat zoveel mogelijk met bekende dj en andere dj s die weer mensen kennen pak altijd uitdagingen in club,evenementen met beide hande aan. jij moet die club of eventenment laten herinneren ''oooh dat was die dj die was hard die avond''! ik wens je nog veel succes
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding