Kan ik een liedje maken met een vertaler ?

Kan ik ene liedje in het engels ikzelf kan geen engels kan ik dat dan doen met de vertaler ?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Nee, met een vertaler (niet mens) krijg je heel scheve dingen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja maar hoe kan ik dan wel men eigen lied maken nederlands is zo gewoon
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Leer Engels spreken, dan pas kun je nummers in het Engels gaan schrijven. Je moet eerst beginnen met lopen voordat je kunt rennen.
Als een liedje vertaald wordt, moet de gekozen taal ook passen in het ritme. Dat is niet eenvoudig en niet iedere vertaler zal dat kunnen. Maar vragen staat vrij, dus probeer iemand te vinden die beide métiers beheerst.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja oke maar weet jij miss zo een vertaler die goed kan vertalen
Ivana
11 jaar geleden
Mijn dochter is vertaalster Nederlands-Frans en Nederlands-Engels, maar van liedjes maken heeft ze geen kaas gegeten.
Je zou in jouw buurt een 'vertaalbureau' op Google kunnen zoeken en daar informeren. Weet wel dat iets laten vertalen niet goedkoop is, maar zelfs dat valt te vragen.
Succes.
Nee gaat niet lukken, je krijgt een hele gekke tekst. Een automatische vertaler vertaalt letterlijk, en vooral met liedjes weet je dan niet wat je leest.
Zoek maar eens een engelse tekst op, en laat die naar het nederlands vertalen.
Je weet niet wat je leest, dus een Engels sprekende zal niets van jouw vertaald liedje begrijpen
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mischien heb je wel glijk aar ik kan zeer goed zingen en zou graag men liedje willen maken ' in het engels ' maar hoe kan ik dat als ik vn het engels niet zo veel verstaa
=(
anneliez
11 jaar geleden
beter goed nederlands dan slecht engels
Mensen merken dat je niet weet wat je zingt, en zullen je dan ongeloofwaardig vinden, of misschien zeggen "ze zingt leuk, maar de uitspraak is verschrikkelijk, jammer eigenlijk