Hoe heet het liedje van Harry Sacksioni over een trein met slide?

Ik ben ooit (in de jaren 90) eens naar een concert geweest van Harry Sacksioni.
Daarbij speelde hij een liedje met gebruik van een slide.
Ik kan me herinneren dat hij erbij vertelde dat het ging over de eerste trein o.i.d.
De slide werd geloof ik gebruikt om een gesprek tussen mensen in de trein na te bootsen.

Ik ben al meer dan 10 jaar op zoek naar de naam van dit nummer, maar ik heb het nog niet kunnen vinden. Wie weet hoe dit nummer heet?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
JAAAAAA!!!!!!!!!!!