Wie zingt Prinses Violinde in bij de sprookjes musical in Sprookjewonderland Enkhuizen?

Hallo, Ik kwam vroeger als klein meisje al vaak in sprookje swonderland in Enkhuizen. Daar word al een hele lange tijd een musical opgevoerd zegmaar door Animatornics en de musical heet Prinses Violinde.

Ik vraag me alleen af wie Violinde zelf inzingt, Ik heb geprobeerd al op wikipedia te kijken maar ik kon helemaal niks vinden.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.5K

Antwoorden (1)

Aanleiding voor de musical "Prinses Violinde" was de kinderboekenweek van dat jaar, die in het teken stond van eten en snoepen in kinderboeken.
Jos Huibers schreef het script voor deze musical; de zang werd verzorgd door Helga Buitelaar. Marilène Hessels speelde Prinses Violinde.
Amadea