Welke muziek van dit moment (hits) moet je nou écht op je MP3 speler hebben op dit moment?

Welke muziek MP3's moét je echt downloaden? Welke song is nu HOT? (link vermelden naar de betreffende song op YouTube graag, indien mogelijk)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
2.6K

Het beste antwoord

Ik heb een link van de top 40 van dit moment als bron toegevoegd. Als je die allemaal op je mp3 speler hebt staan heb je echt alle hits van dit moment :)

Mocht het merendeel niet jouw muzieksmaak zijn dan moet je even aangeven naar wat voor een genre je graag luisterd, want je vraag is te algemeen om echt artiesten te gaan opnoemen die jij misschien leuk zal vinden. Ik heb werkelijk geen idee wat je leuk vind natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (8)

Geen een, MP3 is geen kwaliteit.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat ligt er natuurlijk aan waar je precies van houdt, maar ik zal mijn playlist toevoegen van de liedjes waar ik op het moment het meest naar luister (dance-top40), misschien kun je er iets mee.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
De keuze is heel persoonlijk.
Op dit moment vind ik "The sound of missing you" erg mooi

http://www.youtube.com/watch?v=k7pAGeenufs

Maar wat vind jij zelf mooi? Waar hou je van? Er staat van alles in de top 40, verschillende genres. Wanneer heb je je MP3 speler aan? Op de fiets? In de trein?
Want ook dat kan de keuze beïnvloeden.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat je echt nu op je MP3 moet hebben staan zijn een aantal hits van Michael Jackson! Dat is helemaal top nu!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Afgezaagd
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
En daar krijg ik dan een min voor :) Dat heb je he met die kinderen
De top40 hits van nu zijn natuurlijk een musthave.

Op http://www.mp3z.nl/ kun je zo'n beetje alles vinden (wel even -gratis- inschrijven)

Ook een topmix vind ik: http://www.djesanto.com/index.php?id=23

Veel download plezier!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hangt er van af. wat is jou stijl.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
replay van Iyaz
brootje bakpao van the opposites
en gewoon veel radio luisteren dan hoor je ook leuke liedjes