Ik ben op zoek naar een oud nummer, de tekst weet ik niet precies, maar is iets van..

Lady lady how come you understand, it means nothing at all, I must be of again, I must be of again
(het is oud, en een soort ballad)
Herkent iemand dit liedje?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Dean Friedman met Lydia ?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HOE IST MOGELIJK......
Die zoek ik al laaaaaaaaaang!!
Dank je wel!!!! Ja dat is 'm!!!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Je zocht natuurlijk op Lady, terwijl het Lydia moest zijn.
+1 voor Suniram
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de tekst die jij gegeven hebt inclusief "lyrics" ingetypt in google. En dit was het bovenste resultaat. Dus zo moeilijk was het nou ook weer niet:)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja.... inderdaad... had ik nog nooit geprobeerd... Was ik ook echt niet zelf opgekomen!
Dus zo doe je dat!!
Slimmmmm

Andere antwoorden (1)

Lydia van Dean Friedman:

Lydia, Lydia how come you understand?
I can offer you nothing at all. This is more than I had planned.
Lydia, Lydia I am at your command, at least until morning comes,
then, I must be off again.