Wat is de titel van het lied waarin steeds iets van high horses gezongen wordt?

Het is een aardig recent liedje dat vandaag nog op de radio was. Het is een man die steeds zingt high horses met een rustige melodie. Ik kan het niet vinden op youtube dus ik kan het verkeerd hebben, maar het klinkt wel zo. Hopelijk kan iemand mij helpen met de titel en de artiest.

11 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zingt hij nog wat voor en na dat high horses of herhaalt hij dat high horses achter elkaar? Google eens op lyrics 'high horses' want er zijn wel een aantal songteksten van.
Antoni
2 jaar geleden
@Drepolli, is het juiste antwoord op je vraag gegeven, of staat het er nu, op 12 maart 2022, nog niet bij? Laat het eens weten! Dat zou ik waarderen!

Antwoorden (3)

Ik vermoed dat je "Wild horses" bedoelt. Dat is van de Rolling Stones, en het is al heel oud. Misschien dat het recent door iemand gecovered is, dat zou ik zo snel niet weten.

Toegevoegd na 2 minuten:

Ik heb het even opgezocht. Het nummer dateert uit 1971, dus het is ongeveer 42 jaar oud.

Zie onderstaande Bron die ik zojuist heb toegevoegd.

11 jaar geleden
Misschien bedoel je "(Get off your) high horse lady" van Oasis, in de remix van Devendra Banhart.
Amadea
11 jaar geleden
Misschien bedoel je high hopes dat is voor mijn doen een rustig liedje.