Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Liefhebber van klassieke muziek?

Flink wat jaren terug hoorde ik op radio 4 een man zingen, die steeds luider werd uitgejoelt door het publiek. De man begint er zelfs van de huilen maar zingt wel door. Het heeft me enorm geraakt en heb dus werkelijk geen idee wat dit geweest kan zijn. Ik heb deze vraag ook al eens op radio 4 gesteld maar heb nooit antwoord gehad.
Wie oooo wie? Thanks! ps:Hij wordt door een pianist begeleid.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
748

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Ook het klassieke publiek kan onverbiddelijk zijn, maar tijdens het concert al gaan joelen....dan was het of uitzonderlijk slecht, of het publiek zat vol met snobs. Heb in ieder geval nooit van dit incident gehoord.

De klassieke muziek barst van de zangmuziek begeleid door piano. Dus hier iets roepen heeft net zo veel zin als het zoeken van een speld in een hooiberg.

Toegevoegd na 2 minuten:
Kun je misshien iets zeggen over het genre van de muziek die je hoorde? Klonk het bijvoorbeeld heel Romantisch? Was het uitbundig, of klonk het juist heel introvert?
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding