Geschikte koptelefoon voor drummers

Ik drum akoestisch. Wil graag met de muziek meespelen. Begrijp dat een dichte schelp goed is. Welke koptelefoon is geschikt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Sennheiser HD 202 is een goeie. Je kunt dan ook nog het omgevingsgeluid genoeg blijven horen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Pak 1 oor met in ear oordopjes. Andere ook vrij houden. Hoor je jezelf ook nog terug.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wat ik altijd deed, was normale oordopjes (dus geen in-ear) en daaroverheen zo`n bouwvakkersding voor je oren ;) je hoort de muziek goed en je hoort jezelf spelen. niet erg charmant maar wel effectief.