Van wie is het liedje met het stukje tekst: hoe kun je de weg vragen als niemand weet waar de weg is?

Dit is het enige wat ik nog kan bedenken en kan er echt niet op komen.
De man die het zingt klinkt een beetje als herman van veen, maar die is het niet. Ik heb ook henk westbroek, henk... of het goede doel in mijn hoofd, maar die hebben zoveel nummer dat ik er ook geen wijs meer uit kan..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

Bedoel je "Ga die wereld uit" van Frank Boeijen?

De tekst is dan: "en vraag niet naar de weg want iedereen is de weg kwijt".

Toegevoegd na 1 minuut:
Dat heet natuurlijk "Kronenburg park".
bamibal
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
handig met die tekst+plaatjes, moeten ze bij alles doen wat F.B. heeft gezongen.