Wie kan mij helpen met een titel of artiestnaam?

Het nummer wat ik zoek is van rond 1998. Het werd alleen maar op TMF en MTV gedraaid na 10 uur. Wat ik me kan herrineren is een pooier die in een limosine zat, zijn gezicht was vaag. Er werd niet in gezongen. Op een gegeven moment stapt hij uit de auto en staan er allemaal vrouwen met zeer weinig kleding aan op een rij die wat dansen. De pooier had ook een "loopstok" bij zich waar hij gebaren mee maakte. Wie kan me iets vertellen hierover? Ik ben al heel lang op zoek naar dit nummer.

Toegevoegd na 1 minuut:
De vrouwen hadden een hondengezicht en volgens mij de pooier ook.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Het zou Aphex Twin - Windowlicker kunnen zijn.
http://www.youtube.com/watch?v=7MBaEEODzU0
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ik ben er als goed als zeker van dat dit van Snoop Dogg is. Candy Shop, ofzo? De naamweet ik niet precies. als dit het niet is 50ct