hoe heet dit liedje?

het liedje is erg bekend, het komt best vaak op de radio. het is een ouder liedje, dus geen top 40 rommel! het begint met een harmonica intro en daarna begint een gozer te zingen. alvast bedankt!

Toegevoegd na 6 minuten:
het is engels, en geen nederlands. en het begin is puur de harmonica geen enkel ander instrument

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.2K
Kimath
12 jaar geleden
Heb je iets meer info?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je een klein stukje tekst weet typ je dit in bij Google en erbij typ je Lyrics of wie weet via youtube ;-)
Amadea
12 jaar geleden
Bedoel je mondharmonica of trekharmonica (accordeon)?

Antwoorden (4)

Piano Man van Billy Joel misschien?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dan moèt het bijna zeker deze zijn:

Supertramp - School
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Amadea
12 jaar geleden
Dat zou 'm inderdaad kunnen zijn, alleen niet deze versie. Maar ook het originele nummer hiervan stond toendertijd in de Top 40. Alleen was dat toen minder rommel dan wat daar tegenwoordig in staat....
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat hij met top40 rommel, de huidige muziek bedoelt. Afwachten dus. enne...Amadea.... toenDertijd? Die fout kan jij niet maken toch? Toentertijd! :-)) http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/799/
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is Engels en hij zei het geen Engels noch NLs was
Amadea
12 jaar geleden
Wel even goed lezen, KeesG, er staat: het is Engels, en geen Nederlands; het woord noch is niet gebruikt.
En T74: ik had 'indertijd' moeten schrijven, óf 'toen' - dus het is per ongeluk een contaminatie geworden.
Love me Do van de Beatles?