Hoe heet het lied waarin steeds op de achtergrond gezongen wordt " Summertime"

Het is niet een lied van vroeger maar juist recent. Een jongensgroep (ze klinken nog als pubers lol) en ik kan het maar niet vinden. In het refrein wordt iets gezongen als 'It's summertime' of 'in the summertime' door een jongen vande band en de rest volgt dan met een andere zin van de songtekst. Heeft een vrolijke melodie

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Misschien bedoel je Summertime van Stromae.
Amadea
11 jaar geleden
Ik denk dat je Summer Paradise bedoelt van Simple Plan en Sean Paul of de andere versie van Simple Plan met K'naan. De video hieronder is die van Simple Plan met Sean Paul, de meest bekendste