de intro van something happend on the way to heaven is ooit gebruikt als jingle of tune van een tv programma. maar welke ?

Elke keer als ik het hoor denk ijver aan maar kan er nooit opkomen welke.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
5.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedoel je niet saturday night, sunday morning van Phil Collins? Dit staat op hetzelfde album en is gebruikt bij Barend en Van Dorp.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee bedoel echt "something happend on te way to heaven" en dan vooral de intro.
http://www.youtube.com/watch?v=vswLoSCNLlQ saturday night, sunday morning ken ik wel ja idd van barend en van dorp
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zult toch iets specifieker moeten zijn in je vraagstelling. Ik neem aan dat je het intro bedoelt van de song van Phil Collins van het album ..But Seriously. Dat intro is namelijk heel vaak gebruikt als tune of jingle. Nederlands tv programma?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
klinkt bekend dat stuk met die blazers, indd gebruikt volgens mij voor een nederlands programma. kan er even niet opkomen welke. GV

Antwoorden (1)

Volgens http://www.hitparade.ch/showitem.asp?interpret=Phil+Collins&titel=Something+Happened+On+The+Way+To+Heaven&cat=s lijkt het op de tune van de Tagesschau (het tv-journaal in Duitsland), en werd het gebruikt in een vakantieclub in Italië.

Toegevoegd na 3 minuten:
En uit http://www.imdb.com/name/nm0002015/filmoyear blijkt dat het is gebruikt in "The Tonight Show with Jay Leno".
Amadea