Is er een site waar ik als dj mijn mixen kan uploaden zodat ander mijn mixen kunnen horen??

Ik bedoel niet een site zoals soundcloud maar meer een site waar ik een link van soundcloud kan plaatsen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1K

Antwoorden (2)

Diverse muziek blogs
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De site om als artiest je ding te doen is soundcloud. Met name het electro gebeuren.
En kreeg bericht van een nieuwe site, maar nog niet echt uit gecheckt, maar schijn je geholpen te worden met fans, maar weet niet of ze dit ook met sets doen of alleen tracks. headliner.fm
maar zowiezo soundcloud is the place to be ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx, maar hoe zorg je ervoor dat je beluisterd word op soundcloud. Ik kan wel mixen plaatsten maar ze worden geeneens beluister. Ongeacht welk genre ik plaats of welke tags eraan hangen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een kwestie van netwerken en inzetten. Soort reklame maken zegmaar. Goede plek voor dit is bijvoorbeeld myspace waar elke artiest wel een account heeft. De truc is om links te posten bijvoorbeeld in de comments. Hier kan je zelfs youtube bijvoorbeeld voor gebruiken door bijvoolbeeld een stukje er op te zetten en een link in de discription. Ik heb zelf geproduceerd en een paar releasjes gehad en dit alles vooral via myspace voor me kaar gekregen. Dus veel virtuele vrienden maken en links posten naar je webpage van soundcloud. Andere artiesten volgen, aangezien het nemen en geven is.
Nu je soundcloudgevonden hebt is het echt een kwestie van netwerken. Wat is trouwens je genre?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hey, ik had die .fm site gecheckt maar dat was niet wat. Het punt is dat ook al plaats ik een mixje op facebook (via soundcloud) dan luisterd er nog geen hond naar. Welk genre ik ook post. Dus zoek meer een publiek wat dancemuziek wel waardeerd en beluisterd. Mijn genre is alles behalve dubstep. Techno lounge jazz groove hardtsyle hardtrance trance latin etc. Mijn grootste hobby is muziek verzamelen en dan mixjes maken voor elk wat wils. Heb ook wel eens wat geprobeerd te maken met fruityloops. Was wel leuk maar om echt een track te maken moest ik echt onwijs er in duiken, dus kwam niet heel veel verder dan een leuk beginnejte. Wat heb jij dan geproducreerd en welk genre? Btw heb inmiddels wel een goeie andere site gevonden: xstreamist.com mijn profiel is fillizzz en staat nu een rollende techno mix op. Mijn email is p_van_hugten@hotmail.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kom echt uit de techno hoek en heb 2 releasejes op een new yorkse label. Iets met cijfers. Al tijdje terug weer, dus weet niet meer precies hoe die heet, maar ook niet iets om trots op te zijn. Beetje droge shizzle, maar was in een periode dat ik goed opdreef was. Niet meer zo mee bezig zoals ik dat toen deed, maar af en toe en recent is er wel een heel potentieel plaatje uit gerold die ik nog moet af maken, maar daar komt dus mijn probleem in. Ontzettend creatieve kunstenaar, maar heb dus de tik om dingen nooit af te maken, maar deze gaat zeker af komen..een keer ;p
Als je echt puur gewoon luisteraars wilt raad ik je nogmaals aan om dus inderdaad dat soort websites te gebruiken, maar gebruik vooral de grote sites die veel traffic hebben. Grotere kans dat mensen je link aan gaan klikken een keer. Techno sets doen het ook goed op youtube, dus zou je een ff een programmatje moeten regelen waar je een filmpje mee kan maken. Al is t een foto en plaatst je een deel van je set met een link naar de volledige in de descriptions. Word bevriend met grote artiesten op myspace en spam je soundcloud link in hun comment box die vele dan zullen zien etc. grote site voor techno is livesets.com en minimal mnml.nl waar je ook je set kan plaatsen(link) en kritiek kan krijgen en geven op andere sets. Het is echt even een kwestie van netwerken en inzetten. Daarnaast een beetje geduld en voor je t weet heb je fans. Ik ga morgen ff je set luisteren en zal wel ff laten weten wat ik er van vond. Wou m ff snel luisteren aangezien t laat is, maar dat laat de player niet toe op 1 of ander manier. Maar als je gehoord wil worden als artiest is echt netwerken de key.