Welk model van welk merk gitaar bespeeld brad whitford hier? (zie foto)

Ik weet dat het een kopie is van een fender telecaster, dat is dus niet de vraag.

het is een kopie van een ander merk (wat ik dus niet ken) wat de naam telecaster sowieso niet mag voeren. in tegenstelling tot een standaard telecaster model heeft deze gitaar 3 elementen ipv 2.

iemand die het logo of de headstock herkent? (zie foto)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Ik vond op google dat het een Echo Park is

http://www.thegearpage.net/board/showthread.php?t=1101541
Helpt dat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
wat gegoogled maar de headstock komt niet overeen. wel mooie gitaren.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Jammer.................