Hoe komt het dat ik Arrow Classic Rock nog steeds kan ontvangen op Digitenne ? Ze waren toch failliet ?

Arrow werd in 2009 uit de lucht gehaald wegens betalingsachterstanden. Er werd zelfs een luisteraars actie georganiseerd. Maar op Digitenne is Arrow nog steeds te beluisteren ..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Arrow kon het zich niet meer veroorloven om via de ether uit te zenden. Via internet kan wel. Volgens mij waren ze niet failliet maar hadden ze alleen geen middelen meer om de etherkosten te betalen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Zie eerste alinea...
http://dutchmedia.nl/blog/?p=1536
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Als je je schulden niet meer kunt betalen, dan ben je failliet.
Dat is ook zo gegaan met Arrow. De huidige kanalen worden door een ander bedrijf uitgezonden. Met dezelfde eigenaar, vrees ik, dus dat kan nooit goed gaan....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik wist niet zeker of ze schulden hadden. Dacht dat ze alleen de etherkosten niet meer konden betalen...
MoniqueT
14 jaar geleden
Die etherkosten schijnen ook waanzinnig hoog te zijn... Gelukkig kunnen ze nog wel beluisterd worden.