Hoeveel is een viool van Nicola Amati uit 1630 waard?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.8K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Das best bijzonder!

Antwoorden (2)

Dat hangt helemaal van de staat van de viool af. De staat gepaalt het verschil tussen veel en weinig. Ga eens langs een vioolbouwer om de staat en geluid te laten beordelen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dat hangen echt van heel veel factoren af.
Kwaliteit geluid / uiterlijk etc.
Misschien kan je hem laten taxeren bij een antiek winkel in de buurt bij je.
Als je die niet in de buurt hebt kan je altijd inschrijven voor bijvoorbeeld een antiek beurs of bijvoorbeeld kunst en kitsch
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Waaruit concludeer je, dat vraagsteller zo'n viool bezit?
Dat blijkt namelijk niet uit de vraag.