via welke FM zender kan ik naar engelse radio luister in NL?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.9K
bamibal
11 jaar geleden
Via de FM zal dat moeilijk zijn. Op de AM kun je wel Engelse zenders ontvangen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het moet een echte radio zijn of mag het ook via internet?
In het laatste geval, check:
http://www.england.fm/

Antwoorden (2)

Kan niet, onmogelijk! Dat wordt een reisje naar Amerika en dan met AM!

Toegevoegd na 6 minuten:
Teminste als je op AM (fm in Amerika) wilt horen. Er is natuurlijk ook altijd internet waar je het wel kan luisteren!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Die is er niet! Natuurlijk kun je wel altijd op internet naar een Engelse radio gaan zoeken. Om toch nog de Engelse radio mee te maken!