Waar kan ik het hoorspel Millennium in zijn geheel terugluisteren ?

Iedere dag was op Radio 1 het hoorspel Millennium te horen, is dit nog ergens in zijn geheel online terug te beluisteren (dus alle pakweg 40 afleveringen) ?
Op de site van Radio 1 staat het inmiddels niet meer :(

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
het audiobook is gemakkelijk te downloaden via de diverse torrenz sites

Antwoorden (1)

Deze kan je nog steeds terugluisteren op de website van Radio 1. Hiervoor gebruik je onderstaande link, en wijzig je daarin de datum in de datum van de gewenste uitzending.
(Dus 2012-11-23 wijzig je in 2012-11-08 als je de uitzending van 8 november terug wilt luisteren)

http://www.radio1.nl/terugluisteren/programma?programme=hoorspelmillenniummannendievrouwenhaten&day=2012-11-23