Heeft iemand voor mij de karoake versie van Zo vrolijk (herman van veen) en Logeren (elly en rikkert)

Heeft iemand voor mij de karoake versie van deze 2 liedjes:

* Zo vrolijk ( herman van veen)
* Logeren ( elly en rikkert)

Mijn zus gaat namelijk trouwen op deze wijs gaat ons tekst..

Ik hoop dat iemand mij kan helpen..

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (3)

De kans dat je die vindt, is erg klein.
Laat een handig computerneefje de liedjes in een sound-editor bewerken. Als je links en rechts in tegenfase optelt krijg je *soms* een redelijke karaoke-track.
AWM
14 jaar geleden
Ik kan je wel helpen aan een midi-file van "Ik ben vandaag zo vrolijk". Dat heeft dan wel een melodielijn, maar is uiteraard zonder zang, zodat je daar je eigen tekst bij kunt gebruiken. Stuur maar even een berichtje indien je daar wat aan hebt.
Dat andere nummer zal moeilijker worden om te vinden.

Toegevoegd na 13 uur:
Ik zag je e-mailadres staan op het prikbord en zal 'm daar naartoe sturen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mischien kan je de karaoke versie van die liedjes wel op youtube.com vinden, en dan omzetten naar mp3 met het programma youtubetomp3converter.