Ik ben op zoek naar een nummer van rond de jaren 90. Ik weet alleen de videoclip. Het is een stoere vrouw die sexy voor een motor/auto danst.

Het is van rond de jaren 90. Het was volgens mij een aardig grote hit. Ze had een zwart pakje aan. Ze zag er stoer uit en sexy. Badass, hoe ze dat tegenwoordig noemen. Kan iemand mij misschien helpen?

Toegevoegd na 3 uur:
De lucht in de videoclip is vrij donker. Ze had lange bruin/zwarte krullen. Genre was pop/rock

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (3)

Er is geen auto of motor in te zien, maar de rest komt wel overeen met jouw beschrijving in de clip van La Bouche "Be my lover". Dus misschien bedoel je deze:
Amadea
11 jaar geleden
Is het misschien Britney Spears met I love rock&roll?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mijn vermoeden is dat je Shania Twain - You Win My Love bedoelt!