Online database krijgen met muziek zonder te hoeven downloaden is dit mogelijk zo ja hoe krijg ik dit?

Online database krijgen met muziek zonder te hoeven downloaden is dit mogelijk zo ja hoe krijg ik dit

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Naast Spotify kan je ook kiezen voor Deezer of Grooveshark. Voordeel ten opzichte van Spotify is dat je geen programma ervoor hoeft te downloaden, en Grooveshark is op je desktop gratis.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je dan ook iets zonder reclame tussen de liedjes door maar alsnog met een hoge audio kwaliteit?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Grooveshark.com is gratis en heeft geen reclame tussen de liedjes door en ik vindt de audio kwaliteit voldoende, al weet ik dat niet iedereen dat met mij eens is. Wil je naast op je pc ook op je mobiel ervan gebruik kunnen maken dan zit het wat anders.
Grooveshark beschikt over een website die gemaakt is voor mobiel, html5.grooveshark.com , maar niet alle mobiele browser kunnen met html5 overweg, en als ze dat wel kunnen, wat bij mij het geval is, dan hoeft dat nog niet te betekenen dat de site ook echt werkt. Tenminste, ik krijg hem onmogelijk aan de praat. Betaald is er wel wat meer mogelijk. Dan kan je gebruik maken van Deezer of Spotify. Je kan dan eerst een gratis trial nemen om te zien of het voldoet, voor je ervoor gaat betalen. Beide hebben abonnementen van 5 en 10 euro per maand. Bij het abonnement van 10 euro kan je ook gebruik maken van de mobiele app. Zie voor meer info over deezer en spotify:
spotify.com/get-spotify
deezer.com/premium
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje wel!

Andere antwoorden (1)

Probeer spotify, dan stream je de muziek zonder het te hoeven downloaden.