Kan ik de muziek die ik op spotify heb gedownload, naar mn muziek app zetten?

Wij hebben thuis spotify, de betaalde versie, en ik heb bij de spotify app een aantal liedjes gedownload, maar is er een manier om al die muziek naar mn muziek app te zetten? zodat ik alles bij elkaar heb op mn muziek app?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
4.4K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee wel andersom.

Antwoorden (1)

Er kan geen muziek gedownload worden op spotify en je kan ze dus ook niet op een apparaat zetten dat geen spotify heeft. Met betaalde versie kan je wel inloggen op mobiel of tablet en dan muziek streamen, want dat is wat spotify doet. Het streamt muziek van internet. Voor de offline modus is geen internet nodig omdat spotify de muziek dan heeft 'gedownload die niet geëxporteerd kan worden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Inloggen met je betaalde account is dus alles wat nodig is om je 'gedownloade' muziek op je mobiel te krijgen.