bij welke opname en afspeel instellingen van een tascam dr07mk 11heeft men het beste afspeel geluid?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
96kHz/24-bit WAV PCM

Het beste antwoord

Voor de opname zet u alle geluidsregelaars op de MIDDEN stand, ook zeker de pitch control (snelheidsregeling).
Nadien kan u bij het afspelen nog de nodige correcties uitvoeren.
Als u bij opname de hoge en lage tonen volledig afdraait dan kan u die nadien niet meer bij toveren, verminderen kan altijd.
Hetzelfde met de pitch control, als u bv op max of min snelheid opneemt kan u achteraf niet meer corrigeren.