Weet er iemand Franse liedjes in parlando?

Ik ben namelijk op zoek naar Franse "liedjes", maar dan in parlando. In feite een Franse tekst die opgezegd wordt, en waar dan een muziekje opgeplakt is.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Antwoorden (4)

"My nang" van de Poppys. Dat begint parlando, en later gaan de jongens er meerstemmig bij neuriën.
Amadea
11 jaar geleden
Paroles paroles van Alain Delon en Dalida. Dalida zingt, maar Alain spreekt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
"Le téléphone pleure" van Claude François; Dat kind aan de telefoon doet niets anders dan gewoon praten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er is een prachtig nummer, eigenlijk een levensles van ene Jean Gabin : " Maintenant Je Sais "