Op welke elpee (of cd) vind ik het nummer Recondita Armonia van Pavarotti? Iemand enig idee????

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

De track "Recondita Armonia" komt op vele cd's voor. Op cd "The Recital 3" vind je het nummer op nr 18.
"Live Recital" Decca cd uitgebracht op 06-10-2004 en het is de 9de track van deze cd.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Deze romantische arie uit de opera Tosca van Puccini staat o.a. op de cd's:
- Luciano Pavarotti The best
- Pavarotti Greatest hits
- Pavarotti Amore: romantic Italian love songs

En op de lp:
- Luciano Pavarotti: Le piu belle romanze e canzoni, dl.2 (Decca – 417 890-1)

Toegevoegd na 13 uur:
arie moet aria zijn (zie ik nu pas staan...).
Amadea
11 jaar geleden
Op verschillende CD's (en DVD's) van Pavarotti is deze aria terug te vinden. Op een aantal van deze CD's (en DVD's) staan ook liederen van en met anderen, zoals Plácido Domingo en José Carreras, met wie hij The Three Tenors vormde.

Ik kan je de CD "Nessun Dorma: Puccini's Greatest Aria's" aanraden, waarop naast "Recondita Armonia" dertien andere aria's van Puccini zijn te vinden.

Deze CD is onder meer te koop bij Bol.com: http://www.bol.com/nl/p/nessun-dorma-puccini-s-gr/1000004006156904/

Meer CD's van Luciano Pavarotti zijn te vinden via http://www.bol.com/nl/c/muziek/luciano-pavarotti/779468/alle-artikelen.html
Antoni