Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe kan ik in windows media player met een playlist de volgende track al eerder laten beginnen (zodat je geen pauze's/stiltes hebt) instellen?

In een oudere versie van windows media player wist ik dit wel maar nu niet meer... Het is mijn bedoeling om een playlist te maken voor op een feestje. Hierbij wil ik geen stilte's/pauze's hebben van 2 seconden of langer. In de oudere versie kon je instellen dat de volgende track in een playlist al 6 seconden begon voordat de huidige track ten einde kwam. Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Je klikt rechts boven in MP op afspelen en maakt eerst een afspeellijst.

Is deze klaar, klik je rechts onder aan de pagina op "naar nu afspelen schakelen".

Hier komt dan links het zeg maar beeld en aan de rechter kant moet de afspeellijst verschijnen.

Dan klik je met de RECHTER muisknop op het oranje knopje met een pijltje aan de LINKER BOVENKANT van de pagina.

Hier verschijnt een menu. Druk op OPTIES

Daarna druk je op crossfading en automatische volumeafvlakking. Hier schakel je crossfading AAN en stelt hem in op 6,7 seconden. (ZES komma ZEVEN seconden)

Nu moet het functioneren en de nummers lopen perfect vloeiend in elkaar over.

Veel succes !!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding