Hoe kan ik in windows media player met een playlist de volgende track al eerder laten beginnen (zodat je geen pauze's/stiltes hebt) instellen?

In een oudere versie van windows media player wist ik dit wel maar nu niet meer... Het is mijn bedoeling om een playlist te maken voor op een feestje. Hierbij wil ik geen stilte's/pauze's hebben van 2 seconden of langer. In de oudere versie kon je instellen dat de volgende track in een playlist al 6 seconden begon voordat de huidige track ten einde kwam. Hopelijk kunnen jullie me hiermee helpen

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
2.7K

Antwoorden (1)

Je klikt rechts boven in MP op afspelen en maakt eerst een afspeellijst.

Is deze klaar, klik je rechts onder aan de pagina op "naar nu afspelen schakelen".

Hier komt dan links het zeg maar beeld en aan de rechter kant moet de afspeellijst verschijnen.

Dan klik je met de RECHTER muisknop op het oranje knopje met een pijltje aan de LINKER BOVENKANT van de pagina.

Hier verschijnt een menu. Druk op OPTIES

Daarna druk je op crossfading en automatische volumeafvlakking. Hier schakel je crossfading AAN en stelt hem in op 6,7 seconden. (ZES komma ZEVEN seconden)

Nu moet het functioneren en de nummers lopen perfect vloeiend in elkaar over.

Veel succes !!