Nee helaas, zou het zelf graag willen kunnen ;-)
Het is een kwaliteit, een gave zo je wilt en niet iedereen heeft dezelfde kwaliteiten.
Je kunt je zangkwaliteiten door les van een goede deskundige en door veel te oefenen wel verbeteren, maar wat er niet inzit, dat zit er niet in.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nee, helaas. Sommige mensen zijn echt niet in staat om zuiver te zingen. Het schijnt, maar dat is niet bewezen, dat dit samen kan hangen met het niet als baby hebben gehoord van wiegeliedjes en kinderversjes. Dan mist die persoon een muzikale basis.
Amadea
11 jaar geleden
Sommige mensen denken wel dat ze heel mooi kunnen zingen haha Kijk nog maar eens naar oude afleveringen van de voorrondes van Idols of een andere talentenjacht. Maar die kunnen het voor geen meter.