Waar kun je popfilters kopen met een normale afmeting, (circa 15cm Diameter)?

Je kent ze wel, die rondjes voor een microfoon.

Ik heb er pas 1 besteld maar hij bleek veel te groot te zijn.

Weet iemand waar ik een normaal formaat kan bestellen/kopen?

MVG

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Snap niet hoe een popfilter "te groot" kan zijn (te klein nog wel) maar goed.
Kijk hier eens:
http://www.bax-shop.nl/pop-reflectiefilters/bekijk-alle-producten.html
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Geen buis van die diameter liggen?
Stukje afzagen en nylonkous er over trekken.

Antwoorden (2)

Ga naar een electronicazaak en vraag erna. Monacor (Konitech), Altai en Tronios (Skytronics) verkopen die in dat soort zaken. Kleine tip van een oud-vertegenwoordiger bij Konitech.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij Feedback kun je ze kopen vanaf een euro of 15 die is 18cm. Ze hebben nog twee andere, alleen staan daar geen maten bij. Je kunt even langs gaan in Rotterdam(010-2111000) of Eindhoven (040-2815996) of Utrecht(030-2733544). Woon je er niet in de buurt kun je ze bellen. ze zullen je er vast mee kunnen helpen.

succes!