http://www.youtube.com/watch?v=mIv3WGAk7O4.

hij heet natuurlijk: Kool & The Gang - Fresh

voortaan kun je natuurlijk ook kijken op de site's die de andere hebben aangegeven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
AWM
14 jaar geleden
Hee! Een Vraagman! Welkom.
Maar het heeft niet zoveel zin om exact hetzelfde antwoord nog een keer te plaatsen na twintig minuten...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik dacht laat ik eens de moeite nemen op ook de youtube link er bij te geven
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik weet dat dit niet helemaal eerlijk is, omdat antwoordman het juiste antwoord heeft gegeven. dus als iemand deze vraag naleest geef antwoordman dan nog 10 plusjes. maar de reden waarom ik dit antwoord heb gekozen is omdat hij ook een youtube link bevat.

Andere antwoorden (2)

Je kunt kijken op www.ster.nl en dan klikken op "muziek in de reclame".
Ik heb even voor je gekeken, maar de zoekterm jillz leverde geen resultaat op. Zegt mij trouwens ook niets. Ben je er zeker van dat het goed geschreven is?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
rebecca
14 jaar geleden
jillz zegt mij ook niets
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://www.jillz.nl/
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Kijk, dat is nou een prima manier om zg. buzz reclame te maken.
Ik ga die website natuurlijk meteen bestuderen en het product proberen. En als ik het tijdens de commercials op de tv zou hebben zien langskomen zou ik er nauwelijks aandacht aan hebben geschonken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is wel een grappig liedje
Zo te lezen 'Fresh' van Kool and the Gang, voor zover iemand daar ooit van gehoord heeft ;)
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dat vind ik niet eerlijk. Bij mij kreeg ik niks en jij krijgt wel het goede antwoord.
Toch een plusje omdat je beter kunt zoeken dan ik :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
het is wel een andere site die hij gebruikt