Hoe blijft een afspeellijst op je Iphone staan?

Ik heb wel is een afspeellijst gemaakt op me Iphone (3Gs), niet via Itunes maar gwn op me telefoon in Ipod zelf.
Maar toen ik hem een keer aan had gesloten aan me computer, en daarna keek was me hele afspeellijst weg!
Ik heb voor Itunes ingesteld dat ik handmatig muziek en video's wil beheren, dus die nummers zelf gaan niet weg, maar me lijst die ik dan heb gemaakt wel.
Hoe blijft je afspeellijst staan als je hem gemaakt heb?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Instellingen in itunes wijzigen inzake symchroniseren van muziek!!