Met wat voor basgitaar speelde de basgitarist van muse mee tijdens de olympische spelen londen?

met die lichtjes!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
1.2K

Het beste antwoord

het gaat volgens mij om een gitaar van het merk status-graphite

http://www.status-graphite.com/status/frames/index_home.html

Christopher Wolstenholme gebruikt de volgende modellen van status-graphite :

Early 80's Headless Series-2
KingBass Mk II
S2-Classic Walnut
S2-Classic "Graphite"
S2-Classic "Graphite" prototype
Super-Vintage GP

de eerste valt af omdat die headstock heeft (kop)

het 2de model zou kunnen de kingbass 2 heeft namelijk lichtjes op de hals

http://www.status-graphite.com/status/frames/index_home.html

alleen komt de kleur niet overeen.

een andere optie is dat de gitaar custom door status-graphite is gemaakt. in dat geval moet je op een museforum even je licht opsteken.

het zou kunnen dat het model voor de olympische spelen nog niet door hem gebruikt is. in dat geval moet je even wachten totdat er meer over de bass bekend word.

of je kan contact opnemen met status-graphite om naar het precieze model te vragen.

http://www.status-graphite.com/status/frames/index_home.html

op homepage contact aanklikken

Toegevoegd na 5 minuten:
status-graphite geeft nog de volgende informatie

"Chris Wolstenholme now uses SIX Status Basses including
a new graphite prototype and a Super-Vintage GP.
More details of this new bass will be up-loaded soon..."

vrij vertaald

hij gebruikt nu 6 status-graphite gitaren waaronder een nieuw prototype die het zou kunnen zijn, op de site word gemeld dat meer informatie over deze bas later gegeven zal worden.

Toegevoegd na 7 minuten:
de eerste valt af omdat die headstock heeft (kop)

=

de eerste valt af omdat die GEEN headstock heeft (kop)