Is het mogelijk om nummers te verwijderen via iTunes? Dat de bestanden dus naar de Prullenbak gaan

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ja teminste als ze op die itunes staan wel of op de ipod/phone/pad hebt staan gewoon met rechts er op klikken en dan op verwijderen drukken
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ja dat is veilig, als je tenminste niet wilt dat ze waar dan ook op je computer blijven staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je vraagt of je veilig nummer kunt verwijderen uit iTunes. Ja dat is veilig, de verwijderde nummers staan dan in de prullenbak. iTunes accepteert alleen mp3. Als je nummers geconverteerd en verplaatst hebt naar iTunes, dan zul je niet alleen het nummer in iTunes moeten verwijderen maar ook het oorspronkelijke (nog) ongeconverteerde nummer. Wat je nog moet doen is op het nummer gaan staan en dan de rechtermuisknop gebruiken, klikken op verwijderen en verwijdering bevestigen. Je kunt ook op het nummer gaan staan en op de backspace knop drukken en dan bevestigen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb het woord "veilig" niet in mijn mond genomen. De manier die jij nu beschrijft ben ik bekend mee, echter verdwijnen de nummers dan alleen uit de iTunes bibliotheek en niet van mijn computer.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jawel, ze verdwijnen gewoon naar de prullenbak en zijn dan niet meer op je computer te vinden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Met rechtermuisknop > Verwijderen wordt het nummer echt, écht alleen uit de iTunes bibliotheek verwijderd, en niet van de PC.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Pardon. Ik denk dat jij het hebt over nummers die ook in de iTunes map staan, die je dus wss via iTunes hebt gekocht. Dan wordt er gevraagd echter of je het nummer ook van je PC wilt verwijderen. Echter komt mijn muziek van bronnen en wordt deze mogelijkheid dan niet aangeboden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
jawel, als je met de rechtermuisknop het nummer uit iTunes verwijderd zit het in de prullenbak. Als je het nummer nog op je pc wilt bewaren dien je het eerst te verslepen naar een aparte map.