ik heb in de tilburgse kermis een liedje gehoord en wie weet misschien hoe die heet en waar ik die kan vinden?

het gaat om het liedje ''i like to move it'' maar ik wil graag het nummer weten wat je in het begin van de video hoort

Toegevoegd na 2 uur:
http://www.youtube.com/watch?v=QBWCgskyMbs dat is de video

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Onduidelijke vraag. Je hebt het liedje op de kermis gehoord, en vraagt naar een nummer van een video?
En je wilt niet het nummer I like to move it weten, maar het nummer wat je daarVOOR hoort?
Dan moeten we toch eerst weten welke video je gezien hebt?

Het beste antwoord

Het nummer is van Reel 2 Real. Maar misschien moet je de video even plaatsen als het om een mix gaat, weet nu niet wat er aan het begin te horen is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Volgens mij is het Sacha Baron Cohen